FOTSPÅR I SANDEN

2010-10-16 - 19:29:47


En natt drömde jag att jag vandrade längs en strand tillsammans med Gud. Många scener från mitt liv blixtrade förbi på himlen, och till varje scen såg jag fotspår i sanden. Ibland fanns där två par, ibland bara ett. Detta plågade mig eftersom jag vid de svåra stunderna i livet, när jag plågades, sörjde eller var bedrövad, bara kunde se ett par fotspår.
Då jag sade till Gud: 
"Herre, du lovade mig att om jag följde dig så skulle du alltid gå vid min sida. Men jag har sett att det bara finns ett par fotspår i sanden vid mina svåraste stunder. Varför övergav du mig när jag behövde dig som mest?" 
Gud svarade: 
"De gånger då du bara ser ett par fotspår, mitt barn - då bar jag dig."

Postat av: Rebecca

svar: ååååh men ååååh, fuskigt <3

2010-10-17 - 13:11:49
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0